Markedsføring på nett

Ønsker du hjemmeside eller nettbutikk til din bedrift?

Vi bruker verktøy og platform som sikrer at du selv enkelt kan drifte siden videre etter levering.

Kontakt oss

Søkemotoroptimalisering (SEO)

Enkelt forklart med å oppnå høyest plassering i google søk, som er den viktigste søkemotoren å rangere i. Vi kan gjøre enkle analyser av nettsiden for å vise problemområder og muligheter. Ofte er det enkelte søkeord du burde sikte mot. Søkeord som ikke de største bruker men som det også er en betydelig etterspørsel etter. Vi gir der raporter og analyser og dere velger selv om dere ønsker å implementere selv eller ønsker hjelp.

Annonser PPC (AdWords og Facebook)

Når man ikke kommer høyt nok på egenhånd (SEO) kan AdWords være en meget god kanal for å få inn potensielle kunder. AdWords tar betalt per klikk. Det er også muligheter for å sette opp løsninger som lar deg «Re-Targete» kunder som har vært inne på nettstedet dit, eller søkt på liknende produkter. En annen enorm kanal er Facebook, her kan man med informasjon fra facebook spesifiserere nøyaktig den kundegrupen man er ute etter skal se annonsen, og på den måten effektivisere kampanjen. Vi hjelper dere med oppsett av annonser og optimalisering for å oppnå ønskede mål og resultater.

Måle og optimalisere

Sammen med søkemotoroptimalisering og annonsering henger måling og optimalisering. Ved hjelp av gode verktøy som Google Analytics kan man enkelt måle effekten av en kampanje, og også hjelpe til å optimalisere kampanjen. Når kundene ankommer stedet du ønsker å sende dem med SEO/PPC så er det viktig at siden din koverterer. Da er man avhengig av Analytics eller ander verktøy for å måle effekten. Optimizely er et annen verktøy vi bruker for å optimalisere landingssiden din. Ofte brukt til av A/B testing.